Lang Paasweekend aan de Moezel met Henk en Mia

28 april 2019 - Cochem, Duitsland

Donderdag middag uit het werk de camper halen. Het fietsenrek gaat er weer op. Daarna Bea halen. De fietsen erop, de verse spullen mee en op weg naar de A61 om daar bij de eerste benzine pomp in Duitsland Henk en Mia te ontmoeten. We zijn er even vroeg. We bepalen de volgende camperplaats. Dat is bij Monchengladbach, een leuke gratis overnachtingsplek bij een kasteel en leuk park . Het is prachtig weer en het weekend wordt ook mooi. We eten wat, drinken wat en maken een wandeling door het park. Verrassend leuk daar. De vrijdag ochtend vroeg door naar de Moezel en rijden naar Brutig onder Cochem. Leuke camping aan de moezel.we genieten van het mooie weer en Marco en Henk proberen de fietsen uit naar een leuk terrasje. Vrijdag avond gaat de skottelbraai aan genieten van de drank en vlees. Zaterdag met de boot naar Cochem. Wat druk daar maar gezellig. Zaterdagavond op de fiets naar een volgend dorpje om gezellig te eten met uitzicht op de Moezel. Het wordt die avond last met buiten zitten. Zondag maakt Bea een paasontbijt en maken we een fietstocht langs de Moezel en fietsen een km op twintig naar het zuiden. We doen het schilderachtige Beilstein aan net zijn heerlijke gebak. Maandag rijden we met de camper in de middag noordwaarts de Moezel af naar Koblenz en stoppen onderweg voor een leuke wandeling. In de avond komen we in Oirschot aan op de camperplaats. Dinsdagochtend halen we djessy nog op en gaan we naar de camperplaats bij slot Loevestein. Heerlijk daar rondgewandeld bij ridder Thomas met onze kleinzoon. Aan het einde van de dag brengen we de camper in de stalling. Wat hebben we weer genoten.