Lang weekend Hexenland in Sevelen Duitsland

25 maart 2019 - Sevelen, Duitsland

Afgelopen vrijdag zijn we in de middag aangekomen in Sevelen of te wel Hexenland. We kwamen op de gelijknamige camperplaats. Henk en Mia waren er net iets eerder. Nadat we wat gemanoeuvreerd hadden om de satelliet goed uit te richten hebben we nog van het zonnetje kunnen genieten. Het is een leuke cp met van alles erom heen. Manege, ezels, tennisbaan, voetbalveld, zwembaden. Verder een net toiletgebouw. Goede WiFi ontvangst en gezellige beheerders. Zaterdag zijn we het stadje ingelopen en hebben we wat geshopt. Tevens een leuk dorpsrestaurant gevonden den en besproken voor de avond. Was maar goed ook want stroomde vol en natuurlijk heerlijk eten. De zaterdag verliep verder wel wat bewolkt, maar konden nog wel buiten zitten. Zondag strak blauwe lucht en hebben we heerlijk gewandeld met de hondjes rond het meer. Heerlijk de dag kunnen genieten in het zonnetje. Op maandag middag naar huis gereden, maar eerst de camper laten apk keuren. Daar slaagde de camper met glans. Aan het einde van de dag weer thuis na weer een heerlijk lang weekend weg met de camper.