Lekker lang weekeinde s-Gravenzande

14 maart 2022 - 's-Gravenzande, Nederland

Donderdag  10 maart in de vroegte vertrokken naar camping Vlugtenburg in s-Gravenzande.  We moesten reserveren want het stond volledig vol met dit mooie weer. We kregen een plekje op het nieuwe deel en nadat we ons geïnstalleerd hadden hebben we verder de hele middag bij de camper buiten gezeten.

Vrijdag 11 maart weer heerlijk weer en we zijn met de hond een fikse steandwanding wezen maken. Bij terugkomst hebben we een lekker bakkie in de zon gedaan met een overheerlijke worteltaart. In de middag hebben we een fietstocht door de duinen gemaakt naar Hoek van Holland en hebben we een lekker visje gegeten.

Zaterdag 12 maart nog steeds mooi weer en hebben we weer een heerlijke strandwandeling gemaakt met de hond. Die dag verder lekker geluierd bij de camper in de stoeltjes buiten.

Zondag 13 maart hebben we Luna in de honden rugzak gehesen en zijn we op de fiets een leuke tocht door de duinen wezen maken naar Kijkduin.  Wat vroeger leuk was bleek nu een grote bouwput te zijn. Na wat gewandeld te hebben zij  we weer teruggefietst.  Daarna nog even buiten gezeten maar werd wat fris. In de avond hebben we zeer lekker zitten eten in het restaurant Zout.

Maandag 14 maart zijn we tegen het middaguur uur gaan opruimen en hebben we ons ontzorgt en zijn we naar huis gereden.

Al met al een heerlijk weekendje met veel zon. Heerlijk gewandeld en gefietst deze dagen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade