Djessy JARIG weekeinde Sluis Zeeuws Vlaanderen 13 juli 2018

15 juli 2018 - Sluis, Nederland

Vrijdag 13 juli 2018 onze lieve en altijd vrolijke kleinzoon is 2 jaar geworden. We hadden zijn verjaardag al gevierd aan het strand in Vuren, maar wilden nu zijn echte dag vieren.

We vertrokken 's morgens vroeg naar het stadje Sluis in Zeeuws Vlaanderen om daar een heerlijk lang weekeinde door te brengen op camping de Meidoorn. Danila Vincent en Djessy hadden een slaapplaats in een blokhut een z.g.n. trekkershut en wij stonden daar met de camper dicht bij. Bij aankomst hadden we de camper versierd en rond het middaguur kwam de jarige met zijn ouders. Lekker taartje gegeten en gezongen en in de middag naar het geweldige strand in Cadzand geweest. In de avond de skottel aan  en nog lekker gevliegerd en gespeeld. Djessy en ook wij vonden het geweldig. De zaterdag zijn we naar het Belgische Knokke geweest en hebben daar de hele dag aan het strand genoten. In de avond weer geskotteld en de zondag wat opgeruimd en zijn we Sluis ingegaan. Daar lekker een lunch gedaan en zijn we rustig aan naar huis vertrokken. Wat een heerlijk weekeind.