Weekeinde Culemborg

18 juli 2021 - Culemborg, Nederland

Vrijdagochtend 16 juli het belooft een mooi weekend te worden en we gaan onze vrienden uit Eindhoven na lange tijd weer eens ontmoeten. De mooie camping annex jachthaven annex camperplaats de Helling in Culemborg al een week van te voren geboekt. Voor ons bijna een thuiswedstrijd want het is maar 25 minuten rijden. We komen ruim voor 12.00 uur aan en nestelen ons op een prachtig plekje. De grasmaaier verlaat net het plaatsje. Wat een genot hier. In de middag breekt de zon al door en die heeft geschenen tot dat we weer weggingen.

Op de camping is men druk bezig de lager gelegen caravans te evacueren voor het wassende water.

In de loop van de middag komen de vrienden en we eten en drinken gezellig met elkaar.

Zaterdag haalt Marco lekkere croissants en broodjes in het stadje en een heerlijk ontbijt buiten en na de koffie gaan we de stad Culemborg in. Wat een leuk stadje met al zijn terrasjes.  In de middag gaan we in de zon onderuit bij de camper om later in de middag terug naar het stadje gegaan.  Eerst een lekkere halve liter witbier op een terrasje en daarna heerlijke spareribs.  In de avond nog gezellig bij de camper gehangen.

Zondag weer heerlijk buiten ontbeten en na het middaguur zijn we rustig terug naar huis gereden.

Was weer een heerlijk ontspannen weekend.