Weekeinde Domburg aan zee met vrienden

9 februari 2022 - Domburg, Nederland

Vrijdag 4 februari vertrokken we lekker vroeg in de ochtend naar het altijd mooie Zeeland.  We gaan naar Domburg waar we onze vrienden uit Eindhoven zullen ontmoeten. Ruim voor de lunch konen we aan bij de camperplaats van het Hof van Domburg.  Maar goed dat we verharde plaatsen hadden. Even later arriveren onze vrienden.  Het gebruikelijke bakje koffie en appelflap laten we ons heerlijk smaken. Het is niet heel erg best weer. We vermaken ons in de camper.  In de avond doen we een biertje en een wijntje met elkaar.

Zaterdag een schitterende zonnige dag en vroeg uit de veren. Marco laat de drone op en schiet wat plaatjes en we gaan vroeg op pad voor een heerlijke strandwandeling met de hondjes.  Daarna zakken we af naar Domburg centrum om een bakkie te doen en winkelen we wat.  Domburg is onverwacht een leuk dorp.  Moe komen we laat in de middag bij de camper aan en we reserveren een restaurant voor de avond. Heerlijk gegeten.  Spareribs en biefstuk.  Daarna weer terug naar de camper

Zondag het ritueel van een heerlijk ontbijt en daarna rond 12.00 uur pakken we de boel in. Het stormt al heel de nacht. We zeggen elkaar gedag en rijden richting Westkapelle en Zoutelande om vervolgens via vlissingen naar huis te rijden. Al met al weer een lekker weekeindje op een leuk park.