Weekeinde Heusden vesting

31 juli 2022 - Heusden, Nederland

Het is vrijdag 29 juli 2022. We blijven eens dicht bij huis omdat Marco eerst nog moet werken en naar de tandarts moet.

We hebben eens de nieuwe camperplaats in Heusden gereserveerd.  Ja tegenwoordig reserveren het moet omdat het steeds drukker in Camperland wordt. We hebben gehoord dat er een hele leuke nieuwe camperplaats in Heusden is aan het havenhoofd en dat je van alle kanten een mooi uitzicht hebt. De plaats reserveren we via de aan en uit app. Een handige app. Je hebt je reservering maar geen bepaalde plaats. Omdat we wat later aankomen op de vrijdag zijn alle plaatsen aan de buitenrand al bezet, maar ook binnenin is er leuk uitzicht. Het is prachtig weer en na aankomst zetten de camper waterpas en sluiten de elektra ook aan met de app. Gaat fantastisch. We zitten lekker buiten en de giros gaat op de skottel in de avond. We hebben een eigen tuinset in de vorm van een picknicktafel en banken. Luna heeft het ook erg naar de zin.

Zaterdag wederom prachtig weer. Eerst wat droneopnames gemaakt en daarna op de fiets naar de oude vesting. We fietsen die middag en slenteren door het leuke oude stadje. We doen een overheerlijk bakkie koffie met een huisgemaakte appeltaart.

Zaterdagavond kunnen we nog lekker lang buiten zitten.

Zondagochtend doen we een uitgebreid ontbijt aan de picknicktafel en tussen de middag vertrekken we weer naar Gorinchem