Weekeinde Hoek van Holland/Maasluis 18 en 19 maart 2018

20 maart 2018 - Maassluis, Nederland

Op zondag 18 maart in de vroege ochtend de camper gepakt en zijn we naar Hoek van Holland gereden om daar letterlijk en figuurlijk uit te waaien. Was nog behoorlijk druk op de camperplaats. Superplek met een groot grasveld er voor en aan het einde van de boulevard. Genoeg vistentjes (lekkere verse kibbeling) en ook lekker gewandeld. Het was koud met een waterig zonnetje.

Aan het einde van de dag zijn we naar Maassluis gereden en hebben daar op de camperplaats gestaan bij het Havenhoofd tegenover de pont naar Rozenburg. Ook weer een heerlijk plekje zonder voorzieningen, maar die hebben we zelf bij ons. Nu eens de accu's en dergelijke goed uittesten voor het koude verblijf in Lapland en Noorwegen. Wat een genot de rond blazende CV in de camper. Constant laten branden, de zonnepanelen vingen het accuverbruik goed op. Geen probleem. Heerlijk door het pittoreske Maassluis gewandeld en herinneringen opgedaan omdat we hier 40 jaar gelden gewoond en gewerkt hebben.