Weekeinde Ons Plekske Vianen bij Cuijk

14 november 2021 - Vianen, Nederland

Vrijdag was de mist nog hevig aanwezig. Toch zijn we rond 10.30 uur weggereden naar Vianen bij Cuijk. Naar campingplaats Ons Plekske. We zijn er al vaker geweest. Altijd gezellig en we hebben met vrienden afgesproken.  Om 11.30 rijden we de plaats op. Het is heerlijk weer geworden.  Prachtig de zon er doorheen. Na het neerzetten direct met de hond wezen wandelen en uurtje later kwamen de vrienden uit Eindhoven naast ons staan. Laat in de middag werd het gezellig rondom de open haard met een biertje.

Zaterdag was regen voorspeld maar het bleef echt droigcen werd weer lekker weer. We hebben de fietsen gepakt en zijn lekker naar Cuijk geweest. Tegen de avond werden er heerlijke dagmenu's geserveerd bij de camper. Reuze schnitzel met frietjes saus en een lekkere salade. Dat voor maar 8 euro. De voetbalwedstrijd moeten we maar snel vergeten.

Zondagochtend maken we een heerlijk ontbijt. Daarna nog een bak koffie met onze vrienden en rond 12.30 uur rijden we weer rustig op huis aan. Weer een heerlijk weekend ontspannen.