Weekeinde in de sneeuw in Oirschot

29 januari 2023 - Oirschot, Nederland

Vrijdag 20 januari 2023, vertrekken we in de ochtend naar de camperplaats Oirschot. Hevige sneeuwval en gladheid op de weg, maar met onze all season banden gaat het perfect. In Gorinchem lag niet veel sneeuw maar hoe zuidelijker des te meer. In Oirschot gewoon op plekken 20cm. Heerlijk de witte wereld.  Als we aankomen staan Henk en Mia er al. We zetten de camper lekker in de sneeuw.  Jammer dat alle voorzieningen zijn afgesloten vanwege de vorst. Maar we vermaken ons in de sneeuw.  Zaterdag gaan we lopend naar Oirschot en bezoeken we de bierbrouwerij.  We winkelen wat en gaan heerlijk lunchen bij de brouwerij en ook het bier smaakte goed. We doen nogveen afzakkertje bij elkaar in de camper. De sneeuw bleef het hele weekend liggen. Zondagochtend eerst wat dronebeelden gemaakt en een heerlijk uitgebreid ontbijt genuttigd.  Rond het middaguur teruggereden naar huis want er moest nog een nieuwe paskamer in de winkel gemaakt worden. Toch weer een heerlijk weekeinde in de sneeuw gehad.

1. Toonmanders:
    29 januari 2023
    Ben er al een paar keer geweest in Oirschot hele fijne cp met fijne uitbaters wij gaan eind maart Spanje Portugal wie weet treffen we elkaar nog groetjes en fijne reis
  2. 29 januari 2023
    Hartstikke leuk verslagje gemaakt. !je kan voelen dat het niet ontbrak aan gezelligheid !!👍🏼👍🏼🔥