Weekeinde naar de Spekdonken in Vessem

7 augustus 2022 - Vessem, Nederland

Vrijdag 5 augustus 2022 vertrekken we met prachtig weer naar de Camperplaats de Spekdonken in Vessem.

Ook hier moesten we reserveren want staat gewoon ieder weekeinde vol. We zijn hier al eens eerder geweest en dat was ons goed bevallen. Zeker het eten in het boerderij restaurant. De mooie plekjes op de camperplaats en de leuke fietsomgeving.

We komen vrijdag al voor het middag uur aan om een uur of 11.00. Dat was nodig want ook hier reserveer je een plaats maar niet een pleknummer. We hadden nu keuze om een leuk plekje in de zon uit te zoeken, Het werd als snel druk en rond 13.00 uur stond er een bordje VOL.

We staan lekker in het zonnetje. Het is warm en zetten ook hier weer de luifel op met het zonnescherm aan de voorkant. We hebben geen spijt dat we dit Thule Sunblocker hebben aangeschaft.

De vrijdag zitten we nog lekker lang buiten. Zaterdagochtend na het ontbijt pakken we de fietsen en Luna gaat in de rugzak rijden naar het leuke Oirschot. Daar winkelen we wat en doen een bakkie koffie met een oer Brabantse worstenbrood. We komen weer laat in de middag aan bij de camper. In de avond gaan we lekker in het restaurant van de boerderij eten. De beroemde patat stoofvlees en de nieuw op de kleine kaart de kipdij sate. En als toetje nemen we overheerlijk boerderij ijs. Met volle buikjes terug naar de camper en nog een avondje netflixen.

De zondag weer ons traditionele ontbijt lekker buiten in het zonnetje en rond het middag uur pakken we in en rijden op ons gemakje naar huis toe.

Weer een geweldig weekeinde achter de rug.