Weekend weg naar Ons Plekske Vianen bij Cuijk

18 april 2021 - Vianen, Nederland

Vrijdagochtend vroeg weggereden naar de camperplaats ons Plekske in Vianen  tussen Cuijk en Grave. Het wordt lekker weer, dus de fietsen mee en ook de nieuwe Crespo stoelen en nu maar hopen dat we lekker de stoelen ku nen uitproberen.  Het was maar goed dat we even gebeld hadden want toen we aankwamen, stond de cp al aardig vol mede omdat er een handhavingsverzoek door de buren is ingediend en de eigenaren de buitenrand niet mogen bezetten.

We konden op een mooie plek staan met volop zon en ook de hondjes hadden weer vers gemaaid gras onder de voetjes. Nadat we ons geïnstalleerd hadden lekker een boterhammetje in de zon buiten en het bleef tot in de avond lekker weer. Zelfs de skottelbraai aangedaan en een lekkere shoarmaschotel met wokgroenten gemaakt. In de avond lekker in de camper gehangen met het kacheltje aan, want het vroor een graadje.

Zaterdag bijtijds op en buiten in het zonnetje voor de camper ontbeten.  Daarna op de fiets naar Grave het leuke vestingstadje.  Lekker ijsje en een koffie to go. Later in de middag visite van onze zoon en schoondochter en hebben we ons eten laten bezorgen bij de camper. Heerlijke varkenshaas met frietjes en salade. Subliem.

De zondag hebben we na het ontbijtje nog lekker buiten gezeten en rond het middaguur naar huis om max verstappen te kunnen zien winnen.

Was weer een heerlijk zonnig weekend met de camper.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marijke Van Opijnen:
    20 april 2021
    Heerlijk...er even weer uit..
    Wij waren in Kruiningen...cp de Plantage..ook een heerlijke plek!
  2. Marco en Bea:
    21 april 2021
    Dat is een leuke cp. Dat was de allereerste keer voor ons toen met de camper op pad.