Weekendje s-Gravenzande maart 2021

10 maart 2021 - 's-Gravenzande, Nederland

Eindelijk na vier maanden hard werken om de winkel van onze dochter af te krijgen is het weer zover. Eerst de camper bij E en P voorzien van een geweldig automatisch levelsysteem met weegfunctie. Daarna lekker vrijdag vroeg in de ochtend vertrokken naar het park Vlugtenburg in s-Gravenzande.  Het is heerlijk zonnig maar wel koud.

We checken in en zoeken ons plaatsje. Natuurlijk niet waterpas. Hup de camper uit met de afstandsbediening de camper binnen de minuut waterpas en stevig op zijn plek.

We genieten volop van het lekkere weer. Maken strandwandelingen met de hondjes en zitten zelfs buiten de camper in het zonnetje.

Heerlijk zo een plekje achter het duin.

Zondag tussen de middag rijden we rustig terug naar huis. We hebben weer genoten van een heerlijk weekend.  De eerste van dit jaar, maar velen zullen nog gaan volgen.

1. 10 maart 2021
    krijg mijn campertje in Mei, en begint nu al te kriebelen , als het kan richting frankrijk
  2. Marco en Bea:
    10 maart 2021
    We hebben ook mooie reisverslagen op het blog staan met gedeelten in Frankrijk. Kijk rustig rond op ons blog.