Weekendje vianen bij Cuijk

1 november 2020 - Vianen, Nederland

Vrijdagochtend vertrokken met de camper naar de camperplaats Ons Plekske in Vianen bij Cuijk. We hadden al diverse malen leuke en goede reviews gelezen over deze camperplaats.  Bij aankomst kregen we gelijk het gevoel dat we zeer welkom waren. We zochten een prachtig plekje op. Mooi vlak op het gravel en een glad geschoren grasveld voor de camper. Een vlondertje bij de voordeur maakte het helemaal compleet.  We installeren ons en doen een bakkie koffie in de gemeenschappelijke ruimte. De openhaard gaat aan. We zitten corona proef goed ver uit elkaar.

De zaterdag pakken we de fietsen en maken een mooie tocht naar het stadje Cuijck en fietsen nog een heel stuk langs de rivier.  We kopen een paar lekkere tapas en als we bij de camper komen zetten we ons neer in de zon onder een steak blauwe lucht. Een flesje wijn erbij en heerlijk aan de tapas. Tegen de avond gaan we de camper in en brengen de avond door met netflixen.

Zondagochtend het ritueel van broodjes bakken in de gasoven en een heerlijk ontbijt met een vers sapje.  Tegen de middag rijden we weg. Net voor de grandprix zijn we weer thuis. Was weer een gezellig weekend.

Hier komen we vaker.

1. 2 november 2020