Weekeinde WEERT 27 tm 29 oktober 2023

3 november 2023 - Gorinchem, Nederland

De weersvoorspelling is niet zo erg goed, maar op vrijdagochtend vroeg eerst een maxxfan in laten bouwen in de doucheruimte van de camper. Ook tegen het aanslaan van vocht als we op de accu staan. Zeker met dit weer. Direct na het plaatsen rijden we weg en om 12.00 uur staan we al op de altijd gezellige camperplaats van Weert aan het kanaal.

De vrijdag houden we ons bezig met wat netflixen en om 19.30 naar de gemeenschappelijke ruimte voor een bakkie koffie met een heerlijke Limburgse vlaai.

Zaterdagochtend gaan we lopend Weert in. Leuke winkels en ook winkelcentra in de stad. Altijd gezellig.  We winkelen wat. Het is zowaar heerlijk zonnig weer. Bea scoort een nieuwe jas en we doen lekker een terrasje aan. Aan het einde van de middag lopen we rustig terug naar de Camper.

Zondagochtend na ons traditionele ontbijtje zakken we rustig af naar Gorinchem.  Weer een heerlijk weekend gehad en de Maxxfan draait voortreffelijk.  Een echte aanrader en geen druppel vocht aan de binnenkant van de ramen.