Albums

2. Camper en trekkershut de Meidoorn
  3. Bootjes
  4. 20180504_103244

Voorjaarsreis 2018 Duitsland/Denemarken/Zweden/Noorwegen

We rijden nu eens niet naar het zonnige Zuiden, maar gaan een avontuur beleven in het vroege voorjaar in met name Zweden en Noorwegen. We hebben ons goed voorbereid, maar weten niet echt wat ons te wachten staat. De 28 dagen die we zijn geweest zijn…

50 foto’s

5. Cochem.
  6. Centrum Maassluis
  7. Camperplaats
  8. IMG-20180226-WA0001
  9. Limoges

Najaar 2017 Spanje Portugal rondreis

Een geweldige reis van bijna 7000km door Frankrijk, Spanje en Portugal. Wat hebben we genoten. Bijna een maand op pad met de camper en de trailer met de Smart.

127 foto’s

10. Camping de Meeuw Brielle

Weekeindje weg naar Brielle op 23 juni 2017

Lekker een weekeindje naar het vestingstadje Brielle geweest. Het weer was niet echt best, maar we hebben genoten. Veel gewandeld op de momenten dat het droog was.

4 foto’s

11. Weekeindje Baarle Nassau camping de Heimolen 21 juli 2017

Weekeindje Baarle Nassau 21 juli 2017

Lekker weekeindje weg geweest naar Baarle Nassau waar Danila Vincent en Djessy op bezoek kwamen.

1 foto

12. kampvuurtje

Weekeindje Ardennen 16 juni 2017 Aywaille

Lekker weekeindje weg naar de Ardennen met vrienden die inmiddels ook een camper bezitten

8 foto’s

13. Laatste dagje camping in Gulpen

Voorjaarsvakantie Duitsland/Oostenrijk/Slovenie/Kroatie/Italie/Oostenrijk/Duitsland/Limburg

Een impressie met foto's van onze voorjaarsvakantie die we in de maanden mei en juni 2017 hebben gemaakt. Een rondreis begonnen in Duitsland, via Oostenrijk naar Slovenië en Kroatië. Daarna via Istrië naar Italië en wederom Oostenrijk. Dan via…

108 foto’s

14. Kruiningen

Kruiningen

Eerste weekeinde met de camper op pad

5 foto’s