Naam:
Foto’s:
2470
Video’s:

Over ons

We zijn een reislustig stel, die in ieder geval twee keer per jaar een verre reis met de camper proberen te maken en regelmatig een weekeindje tussendoor op pad gaan.

Ons motto: Geniet van het leven want het duurt maar even en probeer er alles uit te halen. Blijf niet op één plek zitten, maar probeer zoveel mogelijk van de mooie wereld om ons heen te genieten.

Over onze reis

Voorjaar 2017: eerste rondreis vier weken Zuid Duitsland, Oostenrijk, Slovenië, Kroatië, Istrië, Italië, Oostenrijk, Duitsland.

Najaar 2017: tweede rondreis vier weken door Frankrijk, Spanje en Portugal.

Voorjaar 2018 : derde rondreis ruim vier weken door Denemarken, Zweden, Noorwegen inclusief Lapland.

Najaar 2018:  vierde rondreis van ruim drie weken door Duitsland, Oostenrijk, Italië.

Voorjaar 2019:  geen rondreis maar regelmatig weg geweest ivm verhuizing.

Najaar 2019:  vijfde rondreis van vijf weken door Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Slovenië, Kroatië, Bosnië, Montenegro, Albanië, Griekenland, Noord Macedonië, Servië, Hongarije.

Januari 2020: 8 daagse minivakantie naar Normandië en Bretagne.

juni 2020: zesde rondreis van vier weken door Nederland België Luxemburg en Frankrijk.

​​​​augustus en september 2020 : zevende rondreis van vijf weken door Frankrijk, Italië, Oostenrijk,  Duitsland.

mei en juni 2021: achtste rondreis van vijf weken door Frankrijk en Spanje.

september en oktober 2021: negende rondreis van 4 weken door Zweden en Finland.

mei en juni 2022: tiende rondreis van 5 weken door Frankrijk, Spanje en Portugal.

Oktober 2022: elfde rondreis van vier weken door Noorwegen

Bezochte landen

Wij hebben 40 landen (16%) bezocht:

Albanië, Andorra, Aruba, Australië, België, Bosnië en Herzegovina, Caribisch Nederland, Curaçao, Denemarken, Duitsland, Egypte, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Italië, Kroatië, Liechtenstein, Luxemburg, Macedonië, Maleisië, Monaco, Montenegro, Nederland, Nederlandse Antillen, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, San Marino, Servië, Slovenië, Spanje, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.