Albums

Albums 61 - 74 van 74

1. 20181006_191809

Weekeinde Oirschot oktober 2018

We gaan er weer een weekeinde opuit. Wordt mooi weer, we blijven kortbij en gaan naar Oirschot

7 foto’s

2. Weer het bekende stekkie

Wederom weekeinde Maasbommel

Even weg dichtbij naar het leuke Maasbommel lekker uitwaaien aan het water.

3 foto’s

3. Camper en trekkershut de Meidoorn

Weekeinde Zeeuws Vlaanderen 13 juli 2018

We gaan een heerlijke weekeinde weg. Samen met Danila/Vincent en de jarige Djessy naar Zeeuws Vlaanderen. Danila en Vincent slapen met Djessy in een blokhut. Heerlijk genoten van Cadzand, Sluis, Knokke

2 foto’s

4. Bootjes

weekeinde Maasbommel juni 2018

Niet te ver weg, voor het eerst naar de camperplaats in Maasbommel. Het was erg warm dit weekeinde.

8 foto’s

5. Camperen op het strand van Duitsland

Voorjaarsreis 2018 Duitsland/Denemarken/Zweden/Noorwegen

We rijden nu eens niet naar het zonnige Zuiden, maar gaan een avontuur beleven in het vroege voorjaar in met name Zweden en Noorwegen. We hebben ons goed voorbereid, maar weten niet echt wat ons te wachten staat. De 28 dagen die we zijn geweest zijn…

173 foto’s

6. Cochem.

Paasweekeinde Moezel 2018

Met Henk en Mia de Pasen doorbrengen aan de Moezel in Duitsland vlakbij Cochem

9 foto’s

7. Centrum Maassluis

Weekeinde Hoek van Holland/ Maassluis 18 en 19 maart 2018

Eerst naar Hoek van Holland en vervolgens naar onze eerste woonplaats in Maassluis. Een leuk weerzien

9 foto’s

8. Camperplaats

weekeinde Deventer 10 en 11 maart 2018

We zijn eerst naar campingzaak Obelink in Winterswijk geweest en vervolgens naar het zeer leuke stadje Deventer

5 foto’s

9. IMG-20180226-WA0001

dagje IJmuiden en Zandvoort februari 2018

We gaan ons nieuwe Pantera matras voor de camper in IJmuiden ophalen

4 foto’s

10. Limoges

Najaar 2017 Spanje Portugal rondreis

Een geweldige reis van bijna 7000km door Frankrijk, Spanje en Portugal. Wat hebben we genoten. Bijna een maand op pad met de camper en de trailer met de Smart.

126 foto’s

11. Camping de Meeuw Brielle

Weekeindje weg naar Brielle op 23 juni 2017

Lekker een weekeindje naar het vestingstadje Brielle geweest. Het weer was niet echt best, maar we hebben genoten. Veel gewandeld op de momenten dat het droog was.

4 foto’s

12. kampvuurtje

Weekeindje Ardennen 16 juni 2017 Aywaille

Lekker weekeindje weg naar de Ardennen met vrienden die inmiddels ook een camper bezitten

8 foto’s

13. Laatste dagje camping in Gulpen

Voorjaarsvakantie Duitsland/Oostenrijk/Slovenie/Kroatie/Italie/Oostenrijk/Duitsland/Limburg

Een impressie met foto's van onze voorjaarsvakantie die we in de maanden mei en juni 2017 hebben gemaakt. Een rondreis begonnen in Duitsland, via Oostenrijk naar Slovenië en Kroatië. Daarna via Istrië naar Italië en wederom Oostenrijk. Dan via…

108 foto’s

14. Kruiningen

Kruiningen

Eerste weekeinde met de camper op pad

5 foto’s

« Vorige 1 2 3 4