RAPIDO TREFFEN 13 t/m 15 oktober 2023 Nunspeet

19 oktober 2023 - Gorinchem, Nederland

Het is zover. Het eerste Rapido treffen staat op het programma.  We hebben een Facebook groep met Rapido eigenaren en we komen met een stuk of 20 verschillende Rapido's bij elkaar op camperplaats de Zwaan in Nunspeet.  We gaan er een gezellig weekend van maken en elkaar wat beter leren kennen. We komen lekker vroeg aan. Het is rond 11.00 uur en worden door de organisatie verwelkomd.  We zoeken een leuk plekje. Op vrijdag stroomt de camperplaats vol met allerlei verschillende Rapido's.  Er is geen een het zelfde. In de avond komen we bij elkaar in de gemeenschappelijke ruimte en drinken een bakkie koffie met elkaar en een cake erbij. Om 21.00 komt het Nederlands elftal in actie en gaan we terug naar de camper.

Zaterdagochtend om 10.00 uur met elkaar buiten voor de campers gezellig een bakkie en daarna stappen we op de fiets. Het is schitterend weer. We fietsen naar Harderwijk en slenteren door de leuke stad en lunchen gezellig buiten op het terras. Einde middag terug op de fiets en krijgen net de laatste km een plensbui op ons kop. We hebben vandaag 26km gefietst. Maar in de camper is het lekker warm. Een borreltje doet wonderen.  Om 18.00 uur staat er een heerlijk chinees buffet klaar en eten we met de hele club. Biertje erbij en het bleef nog lang gezellig.  Op zondagochtend rijden we na een kort ontbijtje en bakkie terug naar huis omdat we in de middag een familiebbq op het programma hebben staan.

Al met al een geslaagd en gezellig Rapido treffen op een leuke camperplaats en voor herhaling vatbaar.