Weekeinde 's Gravenzande 9 t/m 11 september

12 september 2023 - Gorinchem, Nederland

Het wordt schitterend weer en we gaan een weekendje weg met de camper. We zijn net een week thuis van de Feankrijk vakantie,  maar dit hadden we al een tijdje geleden gereserveerd want alles zat anders vol. We vertrekken een keer op zaterdag en rijden met de mist weg. We komen aan om 11.00 uur en wat later arriveren nicht en man ook met hun caravan.  We hebben beiden een leuke plaats aan decrand van camping Vlugtenburg.  We zijn hier al caker geweest en het bevalt altijd weer goed zo achter het duin. We vieren zaterdag nog even de verjaardag van Sonja. Het is warm en ook laat blijft het nog lekker warm.

Zondagochtend gaan we op de fiets door de duinen naar Hoek van Holland.  Wat een drukte. Doen een heerlijk vakken koffie aan de nieuwe waterweg om daarna weer op de gietstukken te stappen.  We gaan nog even s-Gravenzande in en belanden op het terras. Lekker aan de aperol spritz en de borrelhapjes.  Het fietsen naar de camping ging vanzelf.

In de avond halen we botermalse spareribs totaal 2,5 kg. Schoon op met het nodige vocht om te spoelen.  Wat heerlijk. Zondagavond voetbal kijken en maandagochtend weer lekker buiten ontbijten en rond het middaguur naar huis. Was weer een heerlijk weekend.