Weekeinde naar Wassenaar en Leiden

2 oktober 2023 - Gorinchem, Nederland

Vrijdag 29 september 2023. Ze geven een giga mooi weekeinde op. Dus op pad met de camper. Deze keer hebben we camping Maaldrift uitgezocht op de grens van Wassenaar en Leiden door zijn geweldige ligging. We komen op vrijdag al voor 12.00 uur aan. Lekker kort geschoren gras en zeer ruime plaatsen. Na de lunch pakken we de fietsen en rijden naar Wassenaar.  We winkelen en doen een lekker ijsje in het leuke centrum.  Daarna fietsen via de hoge duinen naar de wassenaarse slag en kijken even aan het strand met zijn woeste golven. Daarna fietsen we laat in de middag terug naar de camper.

Op zaterdag is het nog mooier weer. We gaan op de fiets naar het centrum van het oude Leiden.  Wat een verschrikkelijk leuke oude stad met zijn grachtjes. We slenteren de hele middag door de stad en doen diverse terrasjes aan. Wat genieten we van het weer en de stad. Aan het einde van de middag rijden we terug en kijken nog even bij het Valkenburgse meer. Wat is dat gaaf daar. Windsurfers leuke terrassen en de honden lopen er lekker rond. Daarna terug naar de camper.

Zondag ons uitgebreide ontbijt en lekker de hond uitlaten want het is nog mooier weer geworden. Rond 14.00 uur zijn we weer thuis.

We hebben een heerlijk weekeinde gehad.

1. Toonmanders:
    2 oktober 2023
    Mooie fotos en een mooi verslag
  2. Marco en Bea:
    3 oktober 2023