Weekend 's-Gravenzande

9 april 2023 - 's-Gravenzande, Nederland

Vrijdag 24 maart vertrekken we naar s-Gravenzande.  We hebben gereserveerd op de camping de Vlugtenburg.  Daar komen wie ieder voorjaar wel een keertje. Fijne camping en ruime plaatsen in het voorjaar maar voor 17 euro per nacht. We hebben afgesproken met Sonja en Andre dier daar een week staan met de caravan.  De weersverwachting is niet zo vest. Regen en wind maar we vermaken ons wel.

Vrijdag viel nog mee. Het was droog tussen de buien door.

Zaterdag het voordeel van de wind aan zee is dat het dan redelijk droog is. We hebben niet buiten kunnen zitten maar het weet viel niet tegen. Zaterdagavond zijn we de lekkerste spareribs wezen halen in het dorp met frietjes en salades.  De nodige wijn erbij en we hebben gezellig met elkaar getafeld.

Zondagochtend het regent als een malle. Tussen de middag ontzorgen we de camper en zeggen Sonja en Andre gedag. Die blijven nog een paar dagen. Het was weer een super gezellig weekend en hebben het erg leuk met elkaar gehad