Lang weekend camping Wetland in de Peel

16 juni 2023 - Gorinchem, Nederland

Vrijdagochtend 9 juni vroeg weggereden.  Een aantal camperplaatsen hadden we gebeld maar veel was vol. Camping Wetland vertelde ons dat er altijd plaats is. Dus vroeg weg om een mooi plekje aan het water te bemachtigen.  Want het is een erg heet weekend. Dan is wat verkoeling wel fijn. Om 10.30 uur stonden we op een heerlijke ruime plek aan het water. De vrijdag van de zon genoten.

Zaterdag hebben we in de ochtend de fietsen gepakt en hebben een mooie route naar Meijel gefietst.  Daar wat gewinkeld en een terrasje gepakt met een lekker streektaartje met kruisbessen.  Terug voordat het te heet werf.

Zondagochtend hebben we na een vroeg ontbijt wederom de fietsen gepakt en een hele mooie tocht dwars door de Peel gemaakt. Totaal 40km gefietst. Na een bakkie met een vlaai bijtijds terug gefietst.

We hebben nog genoten van een late uitcheck en rond 17.00 uur waren we thuis. Wat een lekker weekend en we hebben de sunblocker in de luifel nodig gehad.

Zo zie je maar dat je dicht bij huis ook kan genieten.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Pieter en Wil van Dee:
    16 juni 2023
    Nou dat is zeker. Soms is dichtbij nog mooier maar je moet het wel zien. Wij kunnen van kleine dingen genieten. Leuk verhaal en mooie foto's. Geniet ervan. Pieter en Wil