Weekend naar de oude vesting van Heusden

25 juni 2023 - Gorinchem, Nederland

Vrijdag 23 juni zijn we vertrokken naar de oude vesting van Heusden. We gaan naar de camperplaats aan de jachthaven.  Vorig jaar ook al eens geweest.  We komen aan voordat we er eigenlijk op mogen, maar daardoor kunnen we ons rechtstreeks aan het water neer zetten. Dat is wel lekker met dit verschrikkelijk warme weer.

De camperplaats is geweldig mooi. Gras als een biljartlaken.  Zeer ruime plekken. We genieten van het uitzicht en van alle mooie schepen die langs varen. We maken voor het eerst  van de nieuwe Cadac Pro gasstel met bakplaten.  Wat een aanrader. Het blijft nog lekker lang warm.

Zaterdag ochtend na het ontbijt gaan we fietsen. De hond gaat mee. We rijden eerst de dijk uit in de richting van den bosch.  We komen uit in het lieflijke Bokhoven.  We zien daar een prachtige kleine camping gelegen aan het water.  We fietsen door nasrchet Veerhuis en drinken een lekker bakkie met mooi uitzicht op het water. Daarna terug naar Heusden en bezoeken we de oude vesting.  We doen een lekker ijsje in de ijssalon.  Daarna bijna oververhit naar de camper. We blijven verder in de schaduw onder de luifel. We gebruiken in de avond de cadac weer. Marco maakt mooie drone opnames.

Zondagochtend vroeg buiten ontbijten.  Tussen de middag vertrekken we weer naar huis.

Het was een mooi maar zeer warm weekend.

1. 26 juni 2023
    Hartstikke leuk, ga daar ook eens kijken , bedankt 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼😎🚐