Weekend Eersel Camper camping Blij-Venneke

23 juli 2023 - Eersel, Nederland

Vrijdag 21 juli 2023 rijden we om 10.00 uur naar Camper Camping Blij Venneke in Eersel. We hadden de reviews gelezen en het leek ons wel wat. Het weer ziet er redelijk uit in Brabant het komende weekend.

We worden rond 11.00 uur vriendelijk ontvangen en konden een mooi plekje uitkiezen.  Ieder plekje heeft een eigen tuintje en genoeg ruimte voor de camper. We nemen plekje 8. Zetten ons neer en vertoeven de hele middag en avond lekker buiten. Heerlijk gras aan onze voeten.

Zaterdag ziet het weer er ook nog aardig uit. In de loop van de ochtend pakken we de fietsen en fietsen wat in de omgeving.  We belanden in het verrassende leuke Eersel wat echt is ingericht op de toerist.  We nemen een heerlijke lunch op het terras op de markt. Daarna fietsen we terug naar de camper. We hebben leuk contact met onze buurtjes. We zitten nog de hele middag buiten.  Tegen de avond begint het te regenen.

Zondagochtend ons ritueel van een heerlijk ontbijtje en na het ontzorgen van de camper rijden we weg en rond 13.00 uur zijn we weer thuis.

Voor herhaling vatbaar deze plek.

1. Pieter en Wil van Dee:
    23 juli 2023
    Ziet er echt leuk uit.
  2. Marco en Bea:
    23 juli 2023
    Was voor ons ook verrassend. Erg mooie plaatsen, met ieder zijn "eigen tuintje". Nederland heeft zo ook zijn mooie plekjes.