Lang weekend Goch Duitsland januari 2019

27 januari 2019 - Goch, Duitsland

Vrijdag middag, we halen de camper om 12.30 uur op en rijden naar Olst boven Deventer. Daar hebben we een afspraak om een complete LPG installatie in te laten bouwen. Dat waren we al eerder van plan. 14 dagen geleden in een weekend een gele propaan fles leeggestookt van 37 euro. Ook geen zin meer om met flessen te sjouwen en ook kunnen we nu de LPG tanken overal laten vullen bij de benzinestations. Ook nog stuk goedkoper en ook makkelijk voor de landen waar je geen propaan flessen kon omruilen. Na de inbouw, de flessen vullen, ontluchten en checken rijden we naar Goch in Duitsland. Daar staan Mia en Henk al vanaf donderdag avond. We komen aan op de camperplaats. Volop sneeuw, koud, maar droog. We zetten de camper neer. Bea had al thuis gekookt, dus het eten is snel klaar. Henk en Mia doen een bakkie bij ons en blijven nog even hangen. De volgende ochtend is alle sneeuw weg. Het is droog en we lopen rond het middaguur de stad Goch in. We doen een lekker kopje koffie in een leuke tent. Slenteren door Goch en regelen een Grieks restaurant voor de avond. In de avond heerlijk gegeten van een veel te grote mix grill. Thuis een bakkie en een drankje. Zondag gaan henk en Mia naar huis en wij blijven op de camperplaats staan. Het regent en tussendoor ook droog. Lekker geluierd en de afgang van Ajax gezien. Maandag rijden we weer terug naar huis. De LPG installatie doet het prima. Weer een heerlijk lang weekend op pad geweest.