Paar daagjes Bunschoten en Spakenburg

8 maart 2020 - Bunschoten-Spakenburg, Nederland

Woensdag 4 maart vertrokken in de middag. Waar zou het het beste weer worden? Het zuiden gaf men behoorlijk wat regen aan. Omdat wij centraal in het midden wonen kiezen we nu voor wat noordelijker. Daar is het droog de komende dagen volgens de weergoden. We wilden niet meer dan een uurtje rijden dus we kozen voor Spakenburg Bunschoten aan de jachthaven. Omdat het zo geregend had een verharde plaats. Kom je daar moet je de verharde plaats over drassig gras aanrijden. Niet gedaan. Kregen een goede plek op een ander verhard gedeelte. Maar goed want een andere camper reed zich bijna vast. Donderdag zijn we aan de wandel gegaan en hebben we het oude leuke vissershaventje en dorpje bezocht. Natuurlijk een bakkie met wat lekkers en de nodige vis voor in de camper meegenomen. Ook vrijdag was het redelijk weer en maar opnieuw vis gehaald in het stadje. De camperplaats is op zich prima. Zeker in de zomer aan het meer en net vele strandjes. We komen hier in de zomer zeker terug. Zaterdag reden we op ons gemakje weer terug. Wat hebben we toch een heerlijke camper. Op naar ons volgende uitje.