Weekeinde Groningen naar Mandy, Erwin en Lana 27 en 28 oktober 2018

28 oktober 2018 - Groningen, Nederland

Ons oppas kindje vanuit Bonaire Lana viert haar vierde verjaardag en dus gaan we hen opzoeken in het verre Haren bij Groningen. We hebben besloten de camperplaats bij camping Nienoord in Leek te nemen. We zitten dan dichtbij met de bus naar Groningen. Zaterdagochtend vroeg weggereden met de camper Rond het middaguur kwamen we op de camperplaats aan. Het was er erg rustig. We hebben de camper neergezet, lekker wat gegeten en zijn met de bus naar de stad Groningen gegaan en kwamen recht onder de Martinitoren uit. We hebben de hele middag gestruind met de hondjes door stad Groningen, geshopt en lekker bij Doppio aan de koffie gezeten met iets lekkers erbij. Aan het einde van de dag weer met de bus terug en werden bij de camping afgezet. Lekker een borreltje gepakt in de camper en ons geïnstalleerd bij de tv. De volgende ochtend werden we wakker en was alles bevroren om ons heen. Het gras was wit. Na een oven heerlijk ontbijt, gebakken broodjes nog wat gewandeld door de bossen met de hondjes en daarna doorgereden naar Erwin en Mandy en Lana en hebben we daar de verjaardag gevierd. Lekker gegeten en zelfs de bbq nog aangehad. Weer een heerlijk weekeinde gehad. In de avond terug naar huis gereden.