Lang weekeinde naar Valkenburg en de kerstmarkten november/december 2018

1 januari 2019 - Valkenburg aan de Geul, Nederland

Op vrijdagochtend 30 november vertrokken naar de camperplaats in Valkenburg. Daar hebben we rond 12.00 uur afgesproken met Sonja en André die daar ook met hun camper naartoe komen. Precies op het afgesproken tijdstip staan we daar met zijn allen en krijgen een plekje naast elkaar aangewezen helemaal boven op de camperplaats. Het is druk en de camperplaats en camping lopen helemaal vol. Het is heerlijk weer en nadat we de campers hebben geïnstalleerd en wat gegeten hebben gaan we lopend Valkenburg in. Nu zien we hoe druk het is. We slenteren lekker door het stadje en overal heerst er een leuke kerstsfeer. Het is nog lekker weer en droog. Aan het einde van de dag lopen we weer omhoog en doen we ons tegoed aan de pan met verse Erwtensoep die Bea had gemaakt. De volgende dag trekken we er weer op uit maar het weer is best veranderd. Meer regen dan zonneschijn, dus belanden we al snel op een terrasje. Daar een natje en een droogje gedaan en we zijn heel de middag lekker blijven hangen om ons tegoed te doen aan een Steak van een pondje. Voldaan lopen we terug naar de camper en nemen we nog een paar afzakkertjes. Zondag lekker zitten ontbijten en langzaam de spulletjes opgeruimd en rijden we tussen de middag weer terug naar Gorinchem. Een heerlijk weekeindje Valkenburg in kerstsfeer.