Weekend Belgische Ardennen Durbuy 20-07-2019

22 juli 2019 - Durbuy, België

Zaterdagochtend zeer vroeg weggereden. We brengen onze zoon met zijn vriendin naar de airport in Brussel. Ze moeten daar om 07.00 uur zijn. Wij maken van de nood een deugd en brengen ze met de camper weg en rijden dan op ons gemakje door naar Durbuy. Het kleinste stadje van de wereld midden in hartje Ardennen. We staan al om 09.00 uur op de camperplaats van Durbuy Du Verdeur en krijgen een geweldige plek direct aan de Ourthe. We gaan lopend naar Durbuy en lunchen daar heerlijk in het prachtige stadje. We hebben de hele middag rond gewandeld en daarna terug naar de camper.

De zondag hebben we geluierd bij de camper. Heerlijk aan het water. Ook de hondjes hebben nog gezwommen. Aan het einde van de warme dag de skottel aangestoken en heerlijke spareribs gemaakt.

Maandag zijn we tussen de middag weer vertrokken richting huis en hebben we met de camper door de Ardennen geslingerd. Plaatsjes als barvaux bomal en aywaille hebben we aangedaan en nog geshopt vlakbij Luik.

Al met al weer een heerlijk weekend weg met de camper.