Weekend Kempen Duitsland

18 februari 2023 - Kempen, Duitsland

Vrijdag 10 februari rijden we vroeg weg. Het is mistig en fris. Zelfs beetje glad. Maar het gaat mooi weer worden.

We rijden deze keer richting Venlo en daar de grens over naar het leuke stadje Kempen. We zijn er rond 12 uur en kiezen een mooi plekje aldaar op de camperplaats.  Henk en Mia verschijnen later in de middag. Het is prachtig weer. We eten buiten en doen lekker een bakkie in het zonnetje.

We komen helemaal bij na het plotselinge overlijden Bea haar moeder. Even onze hoofden legen. We doen op de vrijdagavond traditioneel een drankje met elkaar.

Zaterdag gaan we het stadje verkennen op korte loopafstand van de Camperplaats. Het stadje is verrassend leuk. Klein gezellig en echt Duits met al zijn vakwerkhuizen.  Er wordt volop gewinkeld en kleding geshopt.  We drinken van die grote glazen witbier en moe en voldaan lopen we terug naar de camperplaats.

In de avond proberen we de nieuwe kleine airfryer uit. Heerlijk makkelijk en het gaat goed in de camper. In de avond doen we nog een bakkie bij elkaar.

De zondagochtend ons traditionele ontbijt en rond het middaguur zakken we weer af naar huis. Een heerlijk weekend achter de rug en effe lekker kunnen ontspannen.