Lang weekend camperpark Midas Rijssen

21 maart 2021 - Rijssen, Nederland

Deze vrijdag zijn we afgereisd naar het camperpark Midas in Rijssen. De camperplaats is eigenlijk een voormalige slipschool verscholen in het Nederlandse Zwarte Woud achter de provinciale weg.  We hebben een plekje van te voren gereserveerd want het is hier altijd gezellig druk. Je staat hier op een harde ondergrond en dat is wel zo handig in deze periode van het jaar. Maar iedere plek heeft een behoorlijke strook naast zijn camper voorzien van kunstgras.  We gaan eens kijken of onze lpg tanken de vorst kunnen trotseren.  We hebben de tanken in de gaskast voorzien van een dik isolatie deken en hebben "winter lpg" getankt. De samenstelling van het gas is hier in de winter anders gemengd waardoor je niet alleen de propaan gebruikt uit de lpg. Het gaat namelijk vannacht-5 worden. Na aankomst op de cp hebben we ons gesetteld.  De kachel heeft heerlijk de hele nacht op 17 graden gestaan en lekker gedraaid.

Zaterdag ochtend was het koud en helder weer. We zijn lekker met de honden een flinke boswandeling gaan maken in de bossen rond om de cp.

De rest van het weekend lekker veel geluierd en de omgeving bekeken.  Het sanitair van de cp verdiend een dikke 10. Wat een schitterende douches en toiletten en een heuse lounche room met open haard.

Maandag nog door naar Obelink in Winterswijk en dan aan het einde van de dag weer thuis.

De camperplaats is echt een plekje om in het najaar tijdens de herfst nog een keer te bezoeken.

Het was weer een geslaagd weekend.