Lang weekend naar Plasmolen bij Mook

3 mei 2021 - Plasmolen, Nederland

Vrijdag 30 april zijn we vertrokken voor een weekendje Limburgs Land. We hebben nu eens een camping uitgezocht in Plasmolen bij Mook. Camping de Geuldert.  Een heerlijke camping blijkt bij aankomst. We waren er al om 11.00 uur zodat we nog wat aan de vrijdag hadden. We hebben lekker gewandeld met de hondjes. We hadden een mooi plekje op de camping helemaal voor ons zelf. Het was heerlijk weer.

De zaterdag begin super zonnig en nadat de honden in het bos bij de berg waren uitgelaten zijn we op de fiets gestapt en een heerlijke tocht gemaakt rond de grote plas en langs de Mookerheide.  Gelukkig hebben we electrisch aangedreven want anders redt je het niet berg op.

Op de terugweg op het terrasje een heerlijke cappuccino met natuurlijk Limburgse vlaai en daarna weer terug naar de hondjes.

Zondag na een ochtendwandeling en weer de verse croissants en stokbrood die aan de camper werden gebracht zijn we rond het middaguur vertrokken naar huis.

Camping en omgeving zeker voor herhaling vatbaar.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl