Vijfdaagse minivakantie Zeeland

1 augustus 2021 - Scharendijke, Nederland

Het is dinsdag 27 juli en we gaan er weer lekker een paar daagjes uit. We rijden al vroeg aan naar camperplaats Brouwersdam in Scharendijke.  We hadden nog een voucher en die moest op. De camperplaats is niet echt onze keus maar om de voucher over de datum te laten gaan is zonde.

Bea rijdt met de fiat 500 achter de camper aan. We zijn namelijk alarmcontact voor de winkel en moeten snel weg kunnen. Van de nood een deugd gemaakt want een auto erbij is wel een luxe.

We installeren ons voor 12.00 uur op de cp en genieten van aardig weer aan de Zeeuwse kust. We maken kennis met leuke buurtjes uit Arnhem.  De cp is echt een surfers plek . De plaatsen zijn smal maar 14 meter lang voor al die campers met aanhanger voor het surfen en overdag is men op de Brouwersdam.

We hebben ons aardig kunnen vermaken. Iedere dag goed weer behalve de vrijdag. We zijn alle dagen weggeweest met de auto  zo hebben we Renesse, Haamstede,  Westerschouwen,  Veere,  Vlissingen en Middelburg aangedaan.  Zeeland is ook echt mooi. We zijn ook heerlijk aan de Brouwersdam geweest bij het strandzeilen,  het wind en kitesurfen wezen kijken en natuurlijk zeehonden gespot. Iedere dag heerlijk gelunched.

Op de fiets nog een keer naar Renesse en oude herinneringen opgedaan bij een camping waar Marco 55 jaar geleden met zijn ouders heeft gestaan.

Zaterdagavond heerlijk als afsluiting uit eten geweest in Scharendijke en heerlijk vis en mosselen gegeten.

Zondag tussen de middag weer thuis.

Was een zeer geslaagde minivakantie van vijf dagen Zeeland.