Weekeinde Fort Everdingen 5 november 2021

8 november 2021 - Everdingen, Nederland

Het is vrijdagochtend vroeg 5 november en we pakken de camper weer eens. We gaan niet ver weg. Nog geen half uurtje rijden van huis, maar er even lekker tussenuit.  Het is lekker weer en we gaan op het fort Everdingen staan. Heeft goede reviews en us altijd vol bezet. We hebben dan ook gereserveerd.  We zijn er al rond 11.00 uur en zetten de camper op zijn plekje. Het is heerlijk weer en gaan lekker wandelen met de hond. Het fort is groot maar nog niet echt opgeknapt.  We bezoeken ook de bijbehorende bierbrouwerij en doen een kleine lunch en bijbehorende biertje. In de middag nog lekker in het zonnetje wat met de drine gespeeld.  Zaterdag is wat meer bewolkt en we luieren en wandelen lekker en doen een biertje met wat lekkers erbij in de brouwerij.  Zondag maken we een heerlijk ontbijt en maken nog een wandeling en na het middaguur rijden we op ons gemak naar huis.  De camperplaats isxleuk maar als je geen voorzieningen hebt is het sanitair een eindje lopen. Ook het wegdek op de cp heeft een opknapbeurt nodig. Maar de natuur is prachtig rondom de cp. We hebben weer genoten.