Weekeinde Groesbeek met vrienden

4 september 2022 - Groesbeek, Nederland

Vrijdag 2 september rijden we op een mooie ochtend naar camping de Oude Molen in Groesbeek.  We hebben twee comfort plekken naast elkaar gereserveerd.  Henk en Mia uit Eindhoven komen ook en we kunnen eindelijk hun nieuwe vol integraal camper van het merk Pilot zien. Rond 12.00 uur komen we op de camping aan en rijden naar het B veld. Een uurtje later arriveren ook Henk en Mia met hun nieuwe camper. Ze staan tegenover ons op het veldje. We hebben er schitterend weer op en nadat ook zij hun camper hebben gezet bewonderen we de prachtige camper. We doen een lekker bakkie met een tampoes erbij. Daarna komen de biertjes op tafel. Het blijft nog lekker warm buiten en pas na de koffie in de avond zoekt ieder zijn eigen camper op.

Zaterdagochtend laat Marco de drone even vliegen, nadat we heerlijk buiten ontbeten hebben en daarna gaan we naar het leuke stadje Groesbeek.  De honden gaan mee. We winkelen wat, slenteren door de stad, pikken een terrasje en later in de middag weer bij de camper.

Om 18.00 uur gaan we gezellig uit eten op de camping. Er staat een heerlijke babi pangang schotel en kipsaté op het menu. Ijsjes na en tonnetje rond terug naar de campers.

Zondag is al vroeg warm. We laten de honden uit in het bos en Bea gaat broodjes bakken. Weer lekker buiten ontbijten en rond het middaguur ruimen we de boel in en rijden weer naar huis.

Wat een heerlijk weekend met prachtig zomerweer.