Weekeinde Kessel

2 december 2022 - Kessel, Nederland

Vrijdag 25 november vertrekken we met de camper naar Kessel. We gaan naar de gelijknamige camperplaats. We hebben daar afgesproken met onze vrienden uit Eindhoven.

Rond 12.00 uur arriveren we op de cp en er stonden netjes plaatsjes gereserveerd met onze kentekens erop. Mooie ruime verharde plaatsen en een mooi stukje gras. Het is schitterend weer. We wandelen lekker wat met de hond en verkennen de camperplaats. Later komen ook Henk en Mia en staan naast ons.

Een lekker bakkie koffie met een tompoesje en daarna nog een drankje. In de avond natuurlijk voetbal kijken.

Zaterdag gaan we in de ochtend een wandeling door Kessel maken. Doen wat boodschappen voor de avond en in de middag aan de appelgebak.

In de avond eten we in de gezamenlijke ruimte bij een knapperend vuurtje van de kachel onze gebakken pizza's op.

Daarna met elkaar geborreld.

Zondag ontbijten we weer uitgebreid en rond de middag rijden we rustig naar huis. Weer een heerlijk weekend gehad.