Weekeinde Middelburg

15 december 2022 - Gorinchem, Nederland

Vrijdag 9 december. We vertrekken in de ochtend naar Middelburg.  Daar is het oude centrum helemaal in de kerstsfeer en ook een ijsbaan bij het oude stadhuis. We hebben de camperplaats van de stadscamping gereserveerd.  Ook onze vrienden uit Eindhoven komen ook naar de camperplaats. Rond het middaguur zijn we er. Het is verrassend druk. Henk en Mia zijn er al. We doen een bakkie met een heerlijke tompoes.  In de avond zien we hoe Nederland wordt uitgeschakeld door Argentinië.  Zaterdag pakken we de fietsen en maken een ritje naar het centrum van Middelburg.  Erg gezellig druk. We struinen door de stad krijgen eerst wat regen en later wat sneeuw.  We vinden een erg gezellig restaurant met vuurschalen op de tafel. We eten er heerlijke grote black agnus burgers en de dames overheerlijke saté.  Tegen de avond door de kou terug naar de camper.  In de avond gezellig borrelen met elkaar want bea is jarig.

Zondagochtend ons rustige ritueel. We ontbijten uitgebreid met verse broodjes uit eigen oven. Camper tv aan en ook nog de vloggende bestemming bekijken. Rond het middaguur rijden we rustig via de neeltje jans en de grevelingen terug naar huis. Weer een heerlijk weekeinde gehad.

1. 15 december 2022
    Leuk wat jullie schrijven!! 💋👍🏼
  2. Marco en Bea:
    15 december 2022
    Dank je wel. Alleen moet nog steeds de reisverslagen van Spanje en Portugal afmaken en die van Noorwegen.
  3. Toonmanders:
    12 januari 2023
    Leuk om jullie verhalen te lezen waar kan ik jullie reisverslag teruglezen??
  4. Marco en Bea:
    12 januari 2023
    Hoi tonnie, de verslagen zijn allemaal te lezen onder het kopje verslagen. Even naar beneden scrollen. Zo ook het kopje foto's.