Weekendje WEERT oktober

19 oktober 2020 - Weert, Nederland

Vrijdag 16 oktober vertrekken we vroeg naar de camperplaats in Weert. We hebben zin in een weekendje Noord Limburg en daar is deze camperplaats een goed uitgangspunt  voor. We hoeven slechts 100 km te rijden en rond 11.00 uur arriveren we op de camperplaats.  We nemen een plekje aan de buitenrand.  De camperplaats ligt aan de rand van Weert en slechts 1 km van het centrum verwijderd. Jammer dat de horeca niet open is want er zijn genoeg leuke restaurantjes.  Vrijdagmiddag gaan we op de fiets even winkelen.  Ivm corona is het erg rustig. Er zijn leuke winkelcentra in het centrum met alle bekende winkelmerken.

Zaterdag maken we een leuke fietstocht door het centrum van weert om vervolgens naar Stramproy te rijden. Tussendoor rijden we door een heerlijk bosgebied.  Het is trouwens heerlijk weer. In Stramproy koopt Bea een paar heerlijke Rooise Rakkers.  Zwaar pompoen bier en is lokaal gebrouwen bier en de opbrengst gaat in zijn geheel naar een erg goed doel.

Later terug in de camper blijken ze erg goed te smaken.

We vermaken ons verder in de camper en rusten lekker.

Zondag aan het einde van de ochtend rijden we rustig terug naar huis omdat we nog een verjaardag te vieren hebben.

We hebben weer genoten van een weekeinde weg met de camper.